torsdag, januari 15, 2009

Redan torsdag

Ja ha, om man ska blogga så kanske man bör ha nåt kul o spännande att skriva om.
Det har inte jag, har nog ett väldigt tråkig o händelselöst liv.
Kan iofs lugnt säga att tröööööötta barn är inte roligt. Idag skulle dagis prova med gummiklubba på Emma när det var dags för middagsluren, dom misslyckades kan jag säga.
För övrigt så tycker jag faktiskt att den här veckan gått fort. Redan torsdag.
I morgon fredag ska vi på kalas hos Jenny och på Lördag hos morfar.
Victors öga går åt rätt håll i varjefall, men nu håller han på att bli dunderförkyld o hes. Typiskt!
Snart har han väl smittat resten av familjen också. Vi får väl se.

1 kommentar:

  1. Ha ha du har ett helt vanligt liv, precis som vi andra...det gäller att hitta vardagsmagin bara...jaja jag vet det är inte lätt...men tänk om det går!?

    Lycka till i min tävling!

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera